? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Saturday, September 5, 2009

cara paling 'MACHO' memikat si gadis dan menjadi lelaki idaman

ketahui bagaimana anda boleh menjadi lelaki "terunggul" dan menjadi rebutan para wanita..!

"Anda Masih Lagi Kesunyian?? Sering Kecundang dalam Percintaan? Usah Risau?. Kini Anda Bakal Mengetahui RAHSIA Menjadi Lelaki Yang hebat dan Mampu Menawan Hati Gadis Idaman Anda!!

Sekiranya anda masih lagi 'single' dan masih belum menemui gadis idaman untuk menjadi suri di hati serta tidak tahu langsung bagaimana memulakan langkah pertama, inilah yang anda perlukan!

Mungkinkah anda sedang menghadapi masalah-masalah berikut :

*Tidak percaya kepada cinta.
*Tidak tahu apa sebenarnya ciri-ciri lelaki idaman dambaan wanita.
*Tidak tahu rahsia bagaimana menjadi lelaki terhebat dan menjadi kegilaan si gadis.
*Tidak tahu apakah aset semulajadi yang ada dalam diri anda.
*Tidak ambil kisah dan tidak faham langsung dengan sifat, perangai dan kemahuan wanita.
*Tidak tahu bagaimana hendak memulakan langkah pertama.
*Tidak tahu cara yang terbaik untuk mengekalkan perhubungan.
*Tidak tahu apa yang harus di buat apabila putus cinta.
*Menganggap cinta adalah perkara yang remeh dan tidak mempedulikannya! dan banyak lagi...

'dapatkan segera'

Sekiranya salah satu dari masalah yang saya sebutkan di atas sedang dihadapi oleh anda, ini bermakna anda memang benar-benar mempunyai masalah dalam merebut cinta dan membina perhubungan dengan gadis idaman! Ya! Anda sedang menghadapi masalah besar dalam soal cinta...!

"Fakta Benar"


"Berdasarkan kajian yang telah dijalankan oleh Lembaga Penduduk dan Pembangunan Keluarga Negara (LPPKN), bilangan lelaki yang belum berkahwin pada tahun 2002 adalah seramai 3.1 juta orang! Satu angka yang cukup besar dan amat mengejutkan bukan?"

p/s: kepada lelaki2 kat luar sana tue bole la try panduan nie.....heee..



0 comments:

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..