? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, December 21, 2009

model tak jadi..hahaha

pic 1
pic 2
pic 3

ni lah kisah nak jadi model tak jadi2...jadi model kat umah la yek...hee...sajer aku nk tayang baju kebaya yg aku baru beli smlm ni..cantik tak??hee...tgk la pic dia ats ni ada perbezaan kan??nk suh korg pilihkan kain aper yg sesuai utk di match kan...sama ada kain batik (pic 1&2) @ kain songket (pic 3)...tu ajer...






13 comments:

enyheartsdiamond said...

bj tu cantik!sayang contest princess kebaya da tamnat tarikhnya.

Fatt Chin Choy said...

boleh tahan jugak tu

aRi sHu said...

i pick the 'songket' one..hehe..
lagi cantik kalau tak tetttttt..haha..

meera said...

to eny:
heee...tak nak la mira masuk contest tu klu ada pun...tak sesuai tau..hee

meera said...

to fatt:
thanks!!

meera said...

to cud:
ooo...klu tak tetttt lg ok ea...jgn cabar2 tau,..hee

cik sue genjos said...

kain songket lawa..
seyes... sebab dari jauh dah leh nampak kain tu berkilau2...

Ms.Independant said...

Dua-dua pon cantekk!!!
Meera bli kat mane ni??
canteknyeee!!!!

meera said...

TO SUE:
ok sue..t mira pki dgn songket tu...rmi yg setuju pki songket tu...hee..


to farah:
mira beli kat angsana..cantik ea..skrg tgh murah sbb nk clearkan stock..mcm nk amik dua jer tau masa tu..nsb baik leh control lg time tu..heee

Zumairi said...

pick 2 like pro

http://paksuu.com

meera said...

to zumairi:
ye ke??thanks...tp background tak lawa arr..hee

zaiMi said...

kain batik! haha

meera said...

to zaimi:batik kan ayu...ahakss..

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..