? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, April 20, 2009

kem motivasi diri @ penyabong..

tunggu bas yg tak juga sampai walaupun dah nk pukul 10 am..ni la janji kap lam ya nger..janji kol 9.30 plg lmbt..last2 driver bas yg lambat..huhuhu...


ni sebahagian dari group CRC..kitorg la yg paling muda kat telekom ni...hehehe...we'll cute2 kan..hee

aku berposing seketika di dalam bas...wakakakaka..
berposing dgn kawan2 ku yg sengal2 belaka ni...shud sdg khusyuk tido tu...

sampai dah kitorg kat penyabung...pas mkn tgh hari jer trs masuk kelas...hee..ada 2 yg kepoh kat belakang tu...hehehe..saper lagi klu bukan ann n shud..

cantik kan pulau kat belakang tu...pulau lanun namanyer...


aksi lompat melompat ganazz...




aku yg poyo main volleyball...

ada jungle tracking...seronok sgt tau mendaki..tp tu la..tak dpt nk amik pic la sbb tak bwk hp dan camera..sorry...

ni la senior kitorg..kak raja dan kak kasmah..

ni 2 org lagi kawan aku yg gedik..ann & shud..hehe..

sabtu mlm ahad kitorg ada aktiviti karoke..fiza duet dgn en sem nyanyi lagu 'kehebatan cinta'..


hari terakhir dah...msg2 bwk hadiah dlm acara yg dimenangi..

sblm tu amik gmbr kenangan di pintu gerbang masuk resort penyabung...aper pun,we'll enjoy...

ann tgh msj dgn bf die ant msj yg di taip spt berikut..
ann:ayang dah nk gerak blk jb ni..t abg tunggu ea..
abg:okey ayang..
hee..jgn marah ea ann

ni la bas yg bwk kami n antar kami blk...


2 comments:

sue_babygenjos said...

seronok sakan ye mira...shud kena sunburn ker....?
berkilat kulit....hehehe

ayie said...

ai comei....
wa..a..ha...ha..
g kursus motivasi ek....
tgk gambo pon dah tau best kan...

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..