? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, April 13, 2009

keputusan pemilihan..

lepas hbs jer perlawanan, keputusan telah pun berada di tgn juri bg yg terpilih utk peringkat yg seterusnyer iaitu peringkat negeri utk wakil telekom johor..

aku dgn terkejutnyer bila dpt tahu nama aku tersenarai..
wallanei...
aper pun...
alhamdulillah...
group kami dpr naib johan masa lawan haritu..
dpt la rm150..
buat mkn2 je t duit tu...
23 april ni berangkatnyer aku ke selangor...
doakan lah futsal tm utk negeri johr menang nnti ya...
hee...
caiyok2...


3 comments:

ayie said...

ai comei...tahniah..tahniah... tak kisah la menang tempat ke brapa pon...
moga menang di perlawanan seterusnya...

meera said...

THANKSS...
HEE..

sue_babygenjos said...

pergh...kecil-kecil berapi ni...
apepun congratzzz to mira from me....

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..