? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, October 28, 2009

mustajab

aku nk syorkan pd kawan2 ku yg di sayanagi dan saper2 la yg melawat or ziarah ke blog aku yg comel ni..sekadar nak kongsi pengalaman sama2..

dulu la...masa stat bulan posa ritu aku mengalami masalah sembelit dalam kata lain susah nk buang air besar...maaflah yer pada yg tgh mkn tu...hee...

aku cuma nk kongsi dgn korang suma pasal ubat yg aku mkn ni..baru 3 minggu aku makan,hasilnyer Alhamdulillah...aku dah tak susah lagi nk buang air besar..lagi satu sumanyer berjalan lancar..

sblm ni aku trauma sgt nk buang air besar..dah tu dlm toilet leh lak jadi smpi 30-45 minit wei....
saper leh tahan...kadang2 smpi 3-4 hari simpan dalam perut...ada lak aku dgr kawan aku smpi seminggu tak buang air besar..tu lagi bahaya tau..

mcm2 aku usahakan utk ubati penyakit aku yg pelik ni...tgk org lain senang jer...biler aku jer takut..aku mkn buah prune..aku mkn buah pisang..aku minum air masak byk..
tp tetap susah jugak nk buang dan sakit time nak buang...

tp skrg dah 2 minggu aku rasa selesa sgt dgn sistem pembuangan aku yg dah lancar...klu korg nk tau..pil ni la yg aku mkn..

ni pun kawan ofis aku syorkan aku makan sbb dier pun punyai masalah yg sama mcm aku...
thanks tu puan AZZ..hee..
ni la ubatnyer....ada di jual dimana2 kedai2 yg menjual jamu tu...ala..yg stall2 kecik tu...klu tak jmpa gak,cari la aku...hee
p/s:kalau ade saper2 yg ada masalah sembelit,jgn di biarkan yer...t leh jadi masalah yg lagi teruk..leh jadi buasir..pada para wanita,elakkan yer..berubat sblm sakit...

10 comments:

Ms.Independant said...

Meera,
Bpe harge sebotol?

meera said...

sebotol rm20..
murah jer farah..

enyheartsdiamond said...

eny pnh makan pil tuju angin..xde pape perubahan pon..still berangin;)

yaya said...

yaya pn pnh kne bnd yg sme mse skolah2 dlu..sakit die tuhan je yg tau,mcm nk beranak pn ade..since yaya mnm kopi hri2,sembelit tu da ok..

Kentut said...

dah kluar sperti biasa kira ok lah tu kan.

ni mesti kurang makan buah-buah berair ni. he he.

meera said...

to eny:
aper maksud eny sampai berangin ni?

meera said...

to yaya:
haah yaya...sakit dier mcm nk beranak kan...minum kopi???pahit nyer...tak suka kopi...

meera said...

to yaya:
haah yaya...sakit dier mcm nk beranak kan...minum kopi???pahit nyer...tak suka kopi...

meera said...

to kentut:
aku dah minum air satu baldi tak jalan jugak pun kdg2...

SUHANA said...

cam best jerk ubat tue mera

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..