? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Sunday, November 1, 2009

KURANG SELESA...

CAMNER NK ILANG KAN TULANG YANG TERSANGKUT DI TEKAK NI YER???
HUHUHU

12 comments:

♥ QaseH ♥ said...

cam ni amik nasi yang ketul tu,,,jgn besar sangat,,,kang telekat lak,,n jgn kecik sangat kang tulang x lepas lak...sedang2 la,,,,

amik telan jgn kunyah taw insyaallha lepas nanti selawat lu taw sblm wat tu..

ni tok kiter la ckp dolu...

meera said...

OK..
AKAN DI CUBA T KAT UMAH...THANKS KASEH..

aRien de GreaT said...

heheh..bru nk ckp...sama petua cm kaseh tu..huhuh

enyheartsdiamond said...

sis..tercekik sampai skrg kaaa???

how r u now???

meera said...

to any:
haah la budak kecik...smpi skrg terasa sktnyer..tp dah kurang skit dr semalam..dah tertanam agaknyer tulang tu..
hehehe

Ms.Independant said...

Pena skali ni frh kene camtu...
Try petua Qaseh ni...
Tapi xmo ilang gak...
Sbab trase tulang tu dh cucok kat tekak kite... Xmo bergerak dh...
So pe lg...
Nganga luas and korekkk!!!
Hahaha

ps : kanak2 bwh umo jgn cube ni di rumah ye!

:P

meera said...

to farah:
smlm dah wat camtu..tp kene marah daa...
huhuhuhuh

♥ QaseH ♥ said...

hah cm nerw rase tulang tu da ok kerw...

meera said...

TO QASEH:
x ok lagi la qaseh..

nadya omar said...

dulu pnh kt tjadi mcm ni, time tu ada pr0gram kt perlis, tdo kt asrama sekolah kt situ, pastu kakak dewan mkn bgtau nenek dia leh wat air jmpi utk org yg tlekat tulang ikan ni, ikut kakak tu balik, jmpe nenek dia, pas minum air tu, alhamdullilah, tulang tu ilang keesokan hari, lega sgt2, nenek tu suruh niat dlm hati yg aku dh ok,, huhhuhuhu..

-И α Ě ɨ Ľ α- said...

salam..

saya ade petua yg x seberupa petua..
klo kamu semua teckik tulang tp da mencuba pelbagai cara..namun x berkesan..cuba ini..

angkat kedua belah tangan secara lurus dan ke ats sedikit..dalam keadaan duduk,pastikan ade kawan2 dan family disekeliling anda..(untuk pstikan anda selamat)

lalu..terus menjerit perkataan "superman returns" (ha ha ha)

cuba tgk hasilnya!

---sory menyibuk--tp nih kesah benar! tulang pon terkeluar lepas org yg tecekik tergelak2 after sebut supeman return..

iDAN said...

Jeruk bawang pun okey!, cubalah makan jeruk bawang. Sekarang kalau pergi makan nasi selalu ada jeruk bayang; tak kiralah jeruk bawang putih atau bawang besar.

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..