? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, August 24, 2009

i'm back from kampung...

best gilak cuti 4 hari kat kg ritu..sambut ramadhan kat kg..tp..huhuhuhuhu..aku tak dpt join pun krn ABC (Allah Bagi Cuti) hee...then aku boring...nk mkn,tak der aper pun kat dapur..tu la ruginyer biler tak dpt poserdi bulan Ramadhan..awal2 dah kene ganti puasa..wawawawa..
termenung aku seketika memikirkan nk mkn aper ni???!!!perut dah la lapar..dah la tak sahur..padan muke dgn aku..hahaha..rasakan lah..
ptg sblm berbuka dan slps g bazar ramadhan kat alor gajah,sempat aku menikmati permandangan di laman umah nenek aku yg tomel2 ni..dua ekor budak bawah ni la antara adik2 lelaki aku..aku suka arr pic ni..nmpk cam best jer tgk..hahaha..puji diri sndiri..
yg ni lak aku mempoyokan diri by setting snap..ntah apa aku nk wat tu pun aku tak tau la...
snap by my olderst bro..i like this foto too..thanks bro..
ni la bistro pakcik aku..sebelah jer dgn umah nenek..yg korg dok tgk laman2 kat atas tu tmpt bistro pakcik la tu..cuti 3 hari sempena ramadhan..meja2 di bawak turun sbb nak spray alik..dtg la wei mkn kat PIT STOP BISTRO my uncle ni..best bangat sih chicken chop nya...bukan nak promote..tp realiti wa cakap lu...hehehehe
ni dlm umah nenek..oren2 gitu tema kaler utk raya tahun ni..
aper pun,kakak respect la sama lu bro sbb sudi duduk kg tgk2 kan nenek,jaga nenek smbil keje dgn pak cik ku ini di bistro..caiyok2..

sekian sahaja celoteh ku di pagi hari puasa ke-4 ini..

wassalam...

10 comments:

aRi sHu said...

harini pose ke?? hehehe

mira nnt lps2 raya kte g la umah nenek mira eh..nk try gak chicken chop tu..

@nn said...

perghhh....tliur la dgr chicken chop...
kengkawan kt blog ni mmg ptt sgt2 ni g bistri pkcik mira ni...
mmg sedap giles la...djamin beb...
mira...dh tlg promote ni...xde ape2ke..hahaha...
nk chicken chop pkcik mira....uwaaaa

fara said...

Sonoknye meera dpt buke pOce kat kg!!! :)

meera said...

to cud n ann:
jomla korg..dtg umah nenek mira..t la..tggu pas raya,kiter ramai2 g melaka jalan2 pastu mlm singgah mkn chicken chop..hmmm..sedapnyer...hehehehe

meera said...

to frh:
sonok sgt farah..tak pose pun sonok..heee..

Crazee Lazzy said...

owh adek kamoo chef kat kedai ur uncle la yek? meera pandai masak x ni? hahah.. ni mesti ngah mkn kan? hahah...

meera said...

to fhad:
duk sibuk tanyer kiter pndai msk ke tak...rahsia...tgh pk nk mkn aper jap g ni...hahaha

xoxo said...

hah....nnt sue gi melaka sue singgah k.

bestnyer~*

azli said...

Salam ramadan kat mira dari kami http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/
hai mera dolce dah balik kampung ...aku dah lama tak visit blog korang and geng korang pasal agak sibuk huru haralah kerja bertimbun banyak.. ape pun kali ni aku dapat gak layan blog korang selamat berposa salam ramadan ye.. kirim salam orang melaka

meera said...

to sue:
turun melaka nnti sue jgn lupa la singgah umah nenek mira..kan sue slalu turun melaka kan..heee


to azli:
selamat berposa jgk utk azli..

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..