? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, September 3, 2009

H1N1 senjata pemusnah zaman moden

Salam sayang wat cmue;
kepada smue org berita tergempar mengenai laporan misteri H1N1... Pandamik(VAKSIN) H1N1 ancaman kepada negara kita.


Baca dan download laporan MISTERI..


Saya tak tahu betul ke tak, H1N1 ni ada dalang dia. Bukannya, semula jadi.
Semua ni angkara ________.
Kejam betul. Ramai yang tak bersalah
terbunuh, geram betul saya bila
dapat tahu di artikel ini.

Sebar-sebarkan, virus H1N1 ini tidak akan
mengapa-apakan kita melainkan dengan izin
Allah.

Saya yakin sangat, pasti ada hikmah
di sebalik pengeluaran artikel.

Tegakkan kebenaran JOM !!.

Kepada mereka yang mempunyai
ahli keluarga yang diserang H1N1,
amalkan istighfar 100 kali sebelum tidur.

Kepada non-muslim, kamu boleh
memohon petunjuk daripada tuhan kamu.

Saya doakan yang terbaik buat negara kita.
Amin.

1 comments:

Ms.Independant said...

Frh pOn ade dpt emel psl ni...
Kejamnye mereka klo btolkan...

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..