? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, September 10, 2009

YA ALLAH....

mcm tak percaya sgt dgn berita yg aku dpt rini...Ya Allah...betul ke ni??atau aku bermimpi..aper pun aku cuma bersyukur ke hadrat Illahi krn KAU selamatkanyer..KAU berikannyer berbagai2 ujian..skrg KAU ringankan bebannyer sedikit demi sedikit..AKU SGT BERSYUKUR kapadaMu YA AALH YG MAHA ADIL DAN MAHA MENGASIHI..mgkn pasni ada lagi ujian yg KAU mahu berikan...Aaku sbg hamba hanya mampu berusaha dan bersyukur dgn apa yg ada...ALHAMDULILLAH...sempena bulan yg mulia ini,aku bersujud syukur pada mu YA ALLAH...

5 comments:

@nn said...

Alhamdulillah....
mira dpt durian runtuh ke...hihih..
ape2 pun bsyukur dgn pe yg kite ade kan mira...hihi

ayie said...

knape ni mira..
??

meera said...

alhamdulillah...
bukan mira dpt..org lain dpt..yg sgt istimewa dlm hidup mira..
mira cuma tumpang gembira..

sue_hatimanis said...

bagus lah kalau begitu mira..
sometimes lebih seronok bile org lain gembira kan?

meera said...

betul tu sue...

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..