? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Tuesday, September 29, 2009

RAYA PART 2 (1 SYAWAL)...

tibalah my story di pagi raya pertama..spt biasa pas pa,n my adik2 g solat sunat raya,masing2 berkumpul utk bg duit raya..termasuk tau dpt duit raya klu beraya kat melaka ni tau..raya tahun ni kat melaka..belah pa aku..rumah kg ala2 moden gitu..tema kaler raya tahun ni colourfull..hee..
-
-
--
---




tiba masa utk aku bg duit raya kat adik2 bujang aku lak..
hee...
jeng..jeng..jeng..
ikut giliran yer..adik yg besar dulu..
akmal..cium tgn ni klu nk ang pow..
hee..

turn adik yg kedua lak..
akhbar..
sempat lg tu..
hahahaha...

adik yg last skali..
anwar..
sorry la nuar..
pic goyang la..


cpt2...
sebok tol la sepupu kecik aku tu..
dah besau pnjg nk dukung gak...

yup...
this my hero..
kecuali yg oren tu..
sebok jer tu..
akhbar : besar / tinggi
akmal : sedang2
anwar : gemok
hahahaha

aku yg nmpk semakin kecik di kalangan dorg ni..huhuhuhu
aku tetap tak leh nk menang tinggi dgn dorg ni...
dgn budak kecik ni jer la aku leh menang..
hmm....

next episode plss....
heee...

8 comments:

aRi sHu said...

mira nape x pakai baju raya tu arini..kan biru tu..:P

meera said...

tak nak la cud..baju tu jarang la..hee..klu mira pki msti dah sama cam cud kan..hee

ayie said...

slmt hari ghayer....
ha..ha...
meera pakai baju biru teringat lak iklan celcom th 90'an....
"awak nampak biru la.."

tp beraya kat kg mmg best...


ek...pasal kad raya tu saja2 wat kejutan kat kawan2...saja nak buat gimik..he..he...kalau kad kawen tu lbt lagi la...tak tau utara ke selatan....
he...he...

ayie said...

mera...
slmt hari ghayer...
best beraye kat kg..

kad tu saja2 wat kejutan kat kawan2...
kad kawen lambat lg..he..he...

Ms.Independant said...

Cantek baju raye Meera! :)

meera said...

to frh:
mcm biasa jer la farah...maner ada cntik pun...
hehehe..

meera said...

to aie:
t jgn lupa invite mira yer aie...

Anonymous said...

tgk da lg yg xpkai tdung... hmmm..

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..