? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, July 2, 2009

aku wat2 bz skrg..huhuhu

skrg aku terpaksa bizi2 kan diri..dari aku sunyi,sedih,kan buang masa jer kan..tak per la..ni mgkn ujian utk aku sbg manusia didunia ini..aper pun,aku tetap redha dgn ujian semua ini..ape pun,ni lah aktiviti aku di kala sunyi..hee...pada sesiapa yg tengah sedih tu,jgn la sedih2..hayati lirik lagu ini..lagu ni mmg sgt bermakna pd mereka yg hmpir putus asa,(mls nk searh kat tenet,cud,mira curi kat blog cud tau..hee..)

DIANTARA BERJUTA CINTA
-rama band-
Bila ada seseorang dalam hatimu
Tapi ternyata dia tak mencintamu
Jangan pernah terbisik untuk membencinya
Hadapi saja dengan senyumanmu
Walau pedih terasa mengiris di dada
Meski seakan dunia tak beerti lagi
Memang itulah kenyataan sebenarnya
Jangan pernah untuk engkau mungkiri
Mungkin cinta hanyalah cinta
Jangan disesali atau kau tangisi
Mungkin semua akan ada hikmahnya untuk dirimu
Mungkin nanti kan ada cinta
Yang lebih baik lebih mencintaimu
Lepaskan lah segala sedihmu
Seiring waktu yang akan selalu berganti
Seperti juga banyak manusia terlahir
Di antara berjuta cinta yang tercipta
Pasti ada cinta tulus untukmu
Kerna masih banyak yang menyayangimu
Masih banyak sahabat didekatmu
Di antara berjuta cinta
Di antara berjuta sayang
Di antara berjuta cinta
bizi kan diri dgn mkn...

bizi kan diri dgn menulis..


bizikan diri dgn memasak..

bizikan diri dgn meng 'kepo'...


bizi kan diri dgn membaca..
selamat mencuba..hihihi

5 comments:

ayie said...

ye ker....
ayie yg btul2 bz pon x leh nak ilang sedih n sunyi lg nih
-alahai....-

lengcipan said...

bagus tol tukang amek gambo..
leh kenal?

aRi sHu said...

mira tulis apa nta tu?? hehe
be strong gurl!!

"its easy to forgive but hard to forget" rite?

~live life to the fullest~

meera said...

"its easy to forgive but hard to forget"
i always remember this..
but really love him so much..
huhuhuhu

meera said...

tukang amik gmbr tu abg leng nk kenal ker??
adik mira jer tu..baru berumur 14 tahun...
hehehe

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..