? ??????????????Welcome To My Page (Sexy)? ????? ?????? ???Rating: 3.7 (6 Ratings)??10 Grabs Today. 707 To
tal Grabs. ??????Get the Code?? ?? ?????Welcome to My Page (Floral)? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (11 Ratings)??10 Grabs Today. 2917 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Inst CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Wednesday, July 8, 2009

first time...


jeng..jeng..jeng..
ni lah kali pertama aku mkn benda alah ni..despreat sgt nk gemuk..aku tetap berusaha wlu aper pun cara..cara yg betul la kan..ni pun member yg tolong..kitorg sama nk demoq..ni la pil yg aku telan td..bentuk dier cam panadol jer..manis..tp bukan utk dihisap..tp ditelan..first time tu..pasni ntah besar n panjang maner la ek cacing dlm badan aku tu...hehehe...

16 comments:

soffea said...

hey. gud luck. moga dpt gain weight. kalo la boleh bg skit isi sy nie.. dh lame bg kat awk. hehe =)

salam kenal~

M[o]M[o]S[u]K[i]E ™ said...

tula..kamu nie kurang mkn ke sbnarnya??or??

maizatul. said...

ahah ~
kalaw nak kurus plak camne ? :(

fhad said...

haaaa.. cam pelik je pil ni? hehe.. erm comfirm ke leh gemok? bli katne eh? i pun nak mkn gak la coz i kurus nak mampos ni..

edda(",) said...

ubat cacing ke????

meera said...

to sofea:
hehehe..thanks..klu leh wat camtu,lama dah mira mintak kat kawan2 mira yg comel2 ni..hehe..

meera said...

to momosukie:
aku kuat mkn lor...badan jer yg tak naik2..huhuhu

meera said...

to maizatul:
klu nk kurus lak camni..bg skit kat mira ni..hehehe..

meera said...

to fhad:
actually member mira bg i pil ni..tak tahu la ek leh gemok ke tak..sbb mira kuat mkn,tptak naik2 pun badan ni..sbb tu nekad mkn pil cacing ni..hee..

meera said...

to edda:
haah..tu pil cacing..dah bebentuk tablet dah skrg ni..hee..

aRi sHu said...

hahaha..
kite lumba sape gemuk dlu eh..

meera said...

to cud:
wokey cud..kiter tgk berat saper naik mendadak tau..

sue-ladygenjos said...

pil cacing?? eiii..
mcm nak jugak tapi risau plak nnt "membesar" mcm den...
XD!!!

meera said...

to sue:
tak la sue..jom la try..mira n cud tgh berlumba skrg ni..hee

sue-ladygenjos said...

ehehehe...kasi kurier la..

meera said...

to sue:
tak yah kurier la sue..jalan jer...
hehehe

About Me

My photo
jay bee, johor, Malaysia
nama sebenar DHAMIRAH ASILAH ROHIMEE..org luar slalu panggilku mira je..nama ASILAH tu jarang org panggil...kesian jugak nama tu...nama dah elok panjang,panggilnye seco'et jer..hee..duk kat skudai..bulan 8 ni besday yg ke-24..makin tua dah aku..huhuhu..hobi sukan bersukan..klu leh nk joging hari2 bg tmbh stamina..my mission ada satu..tp biarlah rahSia dulu..hee..oppss..thanks coz visit my blog..

my baby n adik..hee

my baby n adik..hee
sebenarnyer aku ank sulung dari 4 org adik beradik..n bwh2 aku sumanyer lelaki..ni la dier..baby n adik..tp abg(anak kedua ma n pa) takder lg pic yg terbaru..takper la..t kakak letak kan gmbr abg time baby2 dulu ea..hehe..love them so much too..dah bujang2 dah adik2 aku ni suma...hee...dah leh jd bodygurd kakak klu kakak g jalan2 nnti..

my fwenn...

my fwenn...
my kawan2 yg setia dgn ku..hikhik..